Menü
Témakörök
AVENTICS
AVENTICS
AVENTICS Hungary

Hétmérföldes léptekkel a digitális üzleti modell felé

Támogatás
0

A B2C területen a fogyasztók igen jól ismerik a személyre szabott címet, ez azonban a B2B területén még kivételesnek számít. Az AVENTICS ezen kíván változtatni, a cégcsoport új online áruházat nyit még ebben az évben.

AVENTICSA pneumatika specialistája, az AVENTICS a digitális értékesítésre koncentrál

Az AVENTICS új webshopja széleskörű információkkal szolgál majd a mérnökök és vásárlók konkrét igényeihez igazított alkatrészekre és megoldásokra vonatkozóan, miközben egyszerű struktúrákat és gyors rendelési folyamatokat biztosít.

Ez idáig még csak a svájci, kanadai és egyesült államokbeli ügyfelek férhettek hozzá az AVENTICS új SmartShop-jához, 2018 végére azonban az online Pneumatika Áruház az cégcsoport minden vásárlójának rendelkezésére áll majd. A társaság számára az jelentette az igazi kihívást, hogy a B2C piac online felhasználóinak B2B üzletre jellemző szokásait előre vetítse. „Egy online áruház minden szempontból gyors és egyszerű kell, hogy legyen – viszont lényeges különbségek adódnak a B2B és a B2C szegmens igényei között. A B2B ügyfeleknek sokkal részletesebb információkra van szükségük a konkrét terméktulajdonságokra vonatkozóan. Információkra van például szükségük az árajánlatok elkészítéséhez, a nettó árral, valamint a vonatkozó adókkal kapcsolatban. Új Pneumatika Áruházunk egyszerű kereső funkciót kínál, könnyen használható, és a rendelés menete is egyszerű, mint a nagyobb ismert online vállalatok esetében” – mondta Andreas Hart, az AVENTICS digitális üzleti igazgatója.

Célkeresztben a KKV-k

A digitalizáció felé vezető úton cégünk különösen a kis- és középvállalkozások igényeit törekszik kiszolgálni. Ez a szegmens gyors, csúcstechnológiás megoldásokat keres a neten, többek között specializálva, és az egyéni igényekhez igazítva. Ezen a területen az AVENTICS kiemelkedhet versenytársai közül, hogy online szolgáltatásaival még kiválóbban szolgálja ki ügyfeleit.

Az egyedi pneumatika megoldások szakértőiként, online fókuszunk másik meghatározó területe sokoldalú mérnöki segédeszköz kínálatunk (Engineering Tools). Ezeket cégünk a www.engineering-tools.com címen biztosítja. A mérnökök és a vásárlók könnyen hozzáférhetnek olyan online konfigurációs programokhoz, mint például a CylinderFinder, a termékekkel kapcsolatos információk, CAD adatok, számítási programok, valamint energiatakarékossági kalkulátorunk. Ezekkel az eszközökkel ügyfeleink saját maguk konfigurálhatják dugattyúrudas hengereiket, dugattyúrúd nélküli hengereiket, henger-szelep egységeiket, szeleprendszereiket és levegő-előkészítő egységeiket. „A felhasználók a legapróbb részletekbe menően, pontosan igényeikhez, költségvetésükhöz és alkalmazásukhoz igazíthatják termékeinket”- folytatta a vezető.

A 2018. április 23-27. között megrendezendő ez évi Hannoveri Vásár fő témája az „Integrált ipar – kapcsolódás és együttműködés”, ahol az ipari digitális átalakítás kérdéskörét veszik górcső alá. A 23. pavilon C39-es AVENTICS standdal, cégcsoportunk a pneumatikában tapasztalható digitális tendenciákra koncentrál majd. „Az AVENTICS azért fektet beruházásokat a digitális üzletbe, mert speciális szolgáltatásokat szeretne kínálni ügyfeleinek, valamint egyszerű hozzáférést a lehető legjobb technológiai megoldásokhoz” – nyilatkozta összefoglalásképpen a digitális üzleti igazgató.